Egypt 2003, Sharm El-Sheikh

Jól bejáratott szokás szerint idén kora év elején is célom volt egyiptom, mint az elérhető ( árban és időben ) legközelebbi meleg hely. Idén úgy terveztem ,hogy az utazási irodákat és egyéb szervezeteket messze elkerülve - végül is Ausztrália, Új-Zéland és Horvátország után egy egyiptom már csak rutinmunka - úgy döntöttem, magam szervezem le az utat. Barátok gyors körbekérdezése után lettünk vagy hatan, akik együtt kimentünk volna. Célul - Hurghadát messze elkerülve - Dahab vagy Sharm El-Sheikh jelent meg, mint búvár szempontból kevésbé lerombolt terület. Az idő teltével kis csapatunk mocsok módon felduzzadt, szerény személyem neve alatt 30 ember futott, de a teljes csapatunk összesen 34 emberből állt, amiből 19 volt búvár. Huh, kicsit túlnőtt rajtam és az eredeti célon a dolog, de azért vittem tovább - és reméltem a legjobbakat. Közben, hogy a dolog még jobban bonyolódjon a nemzetközi helyzet is keményedett, Iraq bár nincs közel egyiptomhoz azért messze sem, és nem biztos, hogy egy újabb közel-keleti csetepatét élőben szeretne az ember megnézni - és nem a CNN védelméből. Dahabot időközben elvetettük, Sharm lett a cél, napi hajós túrák és egy teljes napos szafari a Thistlegorm híres roncsához.
Na summa-summárum február 22-én a tömeg bezúdult Ferihegyre, ahonnan 3.5 órás repülőút után megérkeztünk a napfényes Sharm El-Sheikh-be. Tavalyi Hurghadai túrán okulva a csapatot áttereltem a kilépő részhez, messze elkerülve a vízumra ácsingózók sorát, így hipp-hopp átjutottunk a nehezén, és egy órácska elteltével a szálloda előtt landolt a Kartago szerint V.I.P.-s csoportunk ! Hoppá ! VIP-nek kijáró tisztelettel üdvözöltek minket a Royal Paradise Resort 4* -os szálloda előtt, helyi népviseletbe öltözött emberek kis tánccal, zenével fogadták a buszokat. Bejelentkezés zökkenőmentesen lezajlott, a szobák olyanok amilyenek a képeken, tengerre néző erkély, alattunk zöld kert, medence, süt a nap ezerrel, minden tökéletes. Mivel lehetne tovább fokozni ? Irány a part, sznorizzunk !