Stara Novalja,Hr 2005 ősz

Kilátás az apartman teraszáról

2005. Ősz. A tavaszi Blubay bázisteszt során szerzett pozitív tapasztalat, a régi szép idők emléke miatt és mivel Adri még nem volt Pag-on arra gondoltunk megszokott Adriás kis csapatunkkal, hogy lemegyünk szeptember elején egy hétre a kedvenc szigetünkre. Merülni, őszölni, mocizni, látogatni.

Négyfős alap társaságunk (Zozó, Zizi, Zsótika és jómagam) kibővült Timikével - Zsótika asszonypajtival, barátnőmmel Adrival, illetve egy házikedvenccel, Rumli a vadászgörénnyel. A helyzetet tovább bonyolította, hogy mi Adrival Pestről, a többiek Halasról ámde négyükből ketten motorral és egy nappal később akartak indulni. Tudod még követni? A lényeg, hogy szakaszosan, több irányból, de befutottunk vasárnap estére mindannyian.
Mivel négyen már szombat délután lementünk, mi merültünk vasárnap is, meg amúgy is tizes csomagban gondolkoztunk, a két mocis a Horvát szerpetinekre ráizgulva megelégedett egy-egy hatos merülési csomaggal, és inkább motorozgattak több napot.

A túra egy hetesre lett tervezve szombattól vasárnapig, így nekünk is volt két laza napunk, ami nem felesleges, mert Adrián az ember jellemzően 30 méter környéki merüléseket dobál folyamatosan, hiszen ott az élet. A bázisról már írtam, annyi változás volt, hogy a nagy hajó egy 200 lovas új mocit kapott (mostmár telepakolva búvárral is megy ötvenet, ami marha gyors a vizen!), és lett mégegy kisebb csónak, az kapta meg a "kis" 150 pacis motort.

Szállásunk a bázistól autóval 2 percre egy tengerparti apartman lett, na ilyenben sem laktunk még. Saját strandunk, a teraszról pedig faltól-falig tengerparti panoráma volt, ejnye de meg tudnám szokni.
A szállás egyetlen hátránya, hogy az apartmant valami elmebeteg tervezte, a szobák picik, egyikben csak akasztós szekrény volt (nyaralásra szmokingba, estélyiben és kabátba megy az ember ugye, okosak) polc nuku, és valahogy kimaradt a tervezésből a nappali.
Szerencsére az időjárás a kegyeibe fogadott minket -némi reggeli zuhétól eltekintve-, így a teraszt is hozzá csaphattuk a hasznos területekhez, és így már rögtön elviselhető volt minden. Gyakorlatilag ha a szálláson voltunk, akkor a teraszon éltünk vagy a szobában szunyáltunk. A kellemetlenségért bőven kárpótolt minket a pazar elhelyezés, a tenger látványa.